Skip to content

Bing

Martie 17, 2010

Zilele trecute m-a apucat un ditamai dorul de casa, de Bucurestiul cu merdenele si crasme unde poti sa fumezi pana lesini, de prietenii mei, de dacia papuc a lu’ vecinu’ de la 1, pe care mereu o parcheaza fix in usa de la bloc, de casele elegante si proaspat varuite, care se ascund dupa magnolii care infloresc de nebune in februarie si blocuri, care din pacate au crescut ca ciupercile.
But why so sad, punk?

Si uite cum m-am plimbat eu ieri prin Bucuresti pe la 11 seara; dupa magazinul Unirea am facut-o la stanga si am tinut-o inainte pana la Alba Iulia, dupa aia pe Decebal si uite-ma acasa, in fata blocului, langa dacia papuc branduita a lu’ vecinu’.  Zoom in, zoom in si mai departe de usa blocului n-am putut sa ajung.

Am facut asta cu Bing Maps de la Microsoft (Un soi de Google street view, da’ un pic mai misto), m-am dat cu birdview prin Bucuresti pana mi-a venit rau. The augmented-reality maps sunt foarte mistoace asa ca va recomand Bing.  Pana una alta, augmented reality e un subiect foarte interesant, google Lev Manovich si o sa gasesti mai multe pe subiectul asta, gasesti pe Ted Talks niste prezentari faine, care te fac sa cauti mai mult, ori in cazul meu, sa-mi deviez putin tema de cercetare.

3 comentarii leave one →
  1. Martie 18, 2010 11:36 am

    >:D< ia fa-mi si mie o vizita tu gazuca hehehe promit ca te las si-mi casa, nu te tin la usa😛 // la mine realitatea vituala e bine impregnata in pereti, mobila si suflet :)))) / hai, ai grija de tine acolo te :*

  2. sweetsocks permalink
    Aprilie 13, 2010 9:53 am

    Propun sa ne vedem la Unirii in fata la Mc. .. stiu ca o sa intarzii cateva min asa ca nu ma grabesc. Ttraversam de 2 ori si deja suntem pe Lipscani.. terase… e o dup-amiaza faina de primavara si ne asezam la o terasa cu scaune din pluta.. si…

  3. sweetsocks permalink
    Aprilie 13, 2010 9:55 am

    prima data cand am citit acest post am crezut ca ai fost in Bucuresti for real si eu nu am stiut.. aproape ca ma speriasem :)))))

Lasă un răspuns

