Skip to content

My first bloody post

Octombrie 3, 2009

Nu am mai scris nimic de ceva vreme, dar vad ca oamenii cauta in continuare avioane de hartie, sani & chocapic. Superb.

La un moment dat blogul asta ajunsese un soi de loc de dat cu capul, dar bineinteles ca asta e o metafora bleaga. Ei bine, scriam despre mici lucrusoare care imi fac zilele mai interesante, dar interesant e cumva bivalent.

De ce sa nu fac acelasi lucru si acum, desi am cam schimbat putin contextul. De cateva saptamani m-am mutat in Londra.

 

Unele dintre primele lucruri care mi-au sarit in ochi au fost robinetele lor. They got it all wrong. So, au unul pentru apa rece ca gheata si unul pentru apa fierbinte, fierbinte.

 

Am chestionat cativa britanici in legatura cu aceasta instalatie absurda, care cred ca a fost patentata pe la Caracal in perioada interbelca. Ideea e ca nimeni nu are un raspuns pentru modul in care sunt robinetele in Anglia. La intrebarea, Bloody bai, dar tu cum te speli pe maini? Rapunsul e livrat pe un ton foarte relaxat, Le misc de la stanga la dreapta foarte repede. 

Pai si ce naiba o sa faci la batranete?


Cel mai simpatic raspuns a venit de la un englez de prin nord. El zice ca e practic sa ai robinetele asa: apa rece pentru ca sa te speli pe dinti dimineata, iar apa fierbinte ca sa iti faci un cea in acelasi timp.

 

It’s pint o’clock! V-am pupat pe frontispiciu!

 english taps

7 comentarii leave one →
  1. newoctavian permalink
    Octombrie 4, 2009 10:56 pm

    …la fel de uimit am ramas si eu.Mi s-a dat o explicatie pe cat de plauzibila, pe atat de ciudata pentru mine. Acest tip de robinete se foloseau in perioada victoriana, perioada de glorie a Regatului Unit.
    Cat despre partea practica… mmm … se procedeaza astfel: dupa cum vezi, ai capac mic legat de un lant, cu el inchizi gaura pe unde se scurge apa si lasi ambele robinete deschise pana cand chiuveta se va umple cu apa, temperatura o alegi tu…

    Stiu, ca suna ciudat, dar se zice ca se economiseste mai multa apa astfel si plus ca reusesti sa te speli mai „bine”, cel putin, asta mi s-a zis…

    Sunt sigur ca vei mai gasi si alte ciudatenii pe insula🙂

  2. Raluca Buzea permalink
    Octombrie 17, 2009 7:22 pm

    Parcă te aud spunând asta: „Bloody bai, dar tu cum te speli pe maini?” şi mi-e drag. E o formulare foarte în stilul tău

  3. Octombrie 19, 2009 6:26 pm

    Ce dragut! :* Mi-e dor de tine, bai! :)) :*

  4. Octombrie 29, 2009 8:50 am

    Da.. şi eu aud vocea cristalină. It`s lovely.
    Oricum referitor la subiect, era clar ca trebuiau şi „englejii” să aiba ceva defecte. Oricum foarte amuzant.😀

  5. Noiembrie 29, 2009 7:45 pm

    Adevarul este ca si pe mine m-a frapat treaba asta. In casa unde am stat eu aveau un tub ce unea cele doua robinete, dar tot nu am reusit sa potrivesc apa ca sa fie numa buna. Urata chestiune! In rest ce mai faci mai Carmen? Toate bune si frumoase??? Cum e viata si scoala de londoneza?

  6. Decembrie 7, 2009 11:17 pm

    Am inceput sa ma obisnuiesc cu treaba asta, dar in continuare mi se pare o mare porcarie. Sunt bine, imi e bine aici. Vezi ca vin in Buc pe 14, poate te prind in Control la o bere si o poveste😀

    • Roxana Iordache permalink
      Ianuarie 28, 2010 11:01 pm

      sa ader si eu cu o opinie. In scurta vizita la londra, m-am lovit de aceeasi nazbatie. O idee nastrunica, la inceput, dar apoi, dupa ce m-am fript bine, de cateva ori, am privit cu scepticism modelul asta care salveaza rispirea resursei nr 1 a planetei.

      Asa si eu, ca voi, de aici, am chestionat gazdele. Mi-au raspuns mirate ca desi sunt originari din UK nu au meditat asupra faptului. Si ca se spala de maj datilor cu apa rece. deci costuri mai mici, m-am gandit eu care am contor de apa la baie, in buc.

      bizar e ca te speli cu sapun, iar sa te clatesti iti raman 3 variante:
      -te clatesti in apa cu sapun
      -te clatesti cu apa rece
      -umpli o a 2-a chiuveta cu apa (deci unde e risipa?)

Lasă un răspuns

