Skip to content

.txt

Septembrie 10, 2009

De ceva vreme am renuntat la Windows si mi-am dat seama ca am (am avut) doua mici slabiciuni windowsiste: ador sa imi scriu textele in Notepad, mereu fac asta. E ca si cum as scrie cu un stilou dichisit pe o hartie de posta, de colet, pe care, de asemenea, o ador.

Prin liceu imi comandam carti tot la doua saptamani doar ca sa primesc scrisori si colete impachetate in hartie maro, care aveau un miros destul de violent.
Prin a 12-a mi-am scos cateva kilograme de hartie de sub dulapurile din camera. Tot pe atunci mi-a fost sparta adresa de mail, implicit nu mai primeam ispite via newsletters, care se concretizau in mai multa hartie mototolita sub dulap.
La Notepad am ajuns cand trebuia sa formatez nu stiu cum un text si dupa aia am revenit, pentru ca e atat de urat, dar interesant, cumva.

Medalia de aur merge catre Paint. Daca as putea si daca mi-ar fi la-ndemana as desena cu tableta grafica direct acolo. Bine, nici chiar asa, da` imi cam place. E ca un robot cu beculet in loc de nas de prin filmele SF din anii `60. Nu poate sa nu iti fie drag, desi e complet nefolositor.

No comments yet

Lasă un răspuns

