Skip to content

Ai fost bolnav, dar ti-ai revenit si acum avem de lucru!

August 4, 2009

De cateva zile am terminat cartea Cutremur de timp a lu` Kurt Vonnegut. Mi-a ramas in cap fraza Ai fost bolnav, dar ti-ai revenit si acum avem de lucru!
Cand ma trezesc o zic in soapta, iar dupa aia imi vine s-o urlu pe strada, in timp ce trecatorii se tarasc ca niste amibe dintr-o parte in alta.
La mare, dupa o noapte ciudata care se continua cu un soi de mahmureala nesimtita e necesar sa urli in gura mare Ai fost bolnav, dar ti-ai revenit si acum avem de lucru!
In supermarket, in Ikea, in malluri, la teatru, la cinema, pe terase, la metrou, robotilor din lumea-ntreaga: Ai fost bolnav, dar ti-ai revenit si acum avem de lucru!

4 comentarii leave one →
  1. bear_grin permalink
    August 4, 2009 10:43 am

    de unde stiu ca mi-am revenit? cum pot fi sigur? cum poti fi sigura?
    …eu cred ca sunt inca bolnav si n-o sa-mi revin prea curand…

  2. August 4, 2009 10:30 pm

    apuca-te de lucru😛

  3. Alexandru permalink
    August 6, 2009 1:10 pm

    Ma bucur ca ti-ai revenit..dar inca nu s-a dus vara!
    Aveam o gluma pe care imi placea s-o spun semi-cunoscutilor (ei nu stiau daca sa rada) despre ‘ai fost bolnav’: „Hey! Arati bine..ai fost bolnav?!”

    enjoy august theme! tzoc!

  4. August 6, 2009 3:53 pm

    Nu stiu daca mi-am revenit, dar cu siguranta am de lucru🙂

Lasă un răspuns

