Skip to content

„Aparat de radio portativ prevăzut cu mai multe tranzistoare”

Iunie 30, 2009

Bai, am gasit o colectie de radiouri vechi de pe vremea lu` Cola Cao. Tin minte ca pe la 4-5 ani ma trezeam la 5 dimineata, odata cu tata. Ma duceam in bucatarie si stateam pe bancheta, in culcusul facut din geaca lui. Ma cuibaream acolo si asteptam sa se barbiereasca, sa-si faca exercitiile de dimineata & sa imi faca niste cacao cu lapte.  Cand era gata, faceam schimb, eu ii dadeam geaca incalzita, iar el imi dadea cana cu cacao cu lapte. Toate astea in timp ce ascultam radioul ala mic, acoperit cu un soi de carcasa maro, radio, care a fost inlocuit cu unul gri atunci cand am implinit 7 ani si mi-am schimbat obiceiurile matinale.

Ascultam foarte atenta vocile si incercam sa inteleg cam cum functioneaza dracia care ii facea pe parintii mei sa ma intrerupa din vorbit la ore fixe.

Pe atunci vocea lui Florian Pitis mi se parea cea mai frumoasa voce din lume, da` nu intelegeam ce canta si il puneam pe tatal meu sa imi explice cuvintele pe care nu puteam sale asociez cu un obiect. De exemplu tramvai..noi nu aveam asa ceva in Satu Mare..

Ce e fain e ca am prins vremurile in care se faceau emisiuni de pe casete, da` tocmai le ratasem pe alea cu pick-up-uri & scartait de placi.

Oh well, uite o colectie de radiouri

radio1

radio2

radio3

One Comment leave one →
  1. raluca permalink
    Iulie 7, 2009 10:08 am

    M-am întristat puţin că nu ajungem la povestirile astea la o cafea, că aşa aş fi vrut să ni le spunem

Lasă un răspuns

