Skip to content

Ghici ghicitoarea mea

Iunie 28, 2009

Zilele astea am stat la povesti cu o prietena. Ne-am socotit cele mai recente momentele de slabiciune, care au culminat cu plansete. Mi-a povestit de nu stiu ce serial foarte frumos construit, care te zguduie pana in adancul stomacului si te face sa plangi ca un copil de gradinita. Eliberator as zice.
Dar te rog, sa nu punem la socoteala stirea cu Michael.
Ieri in crasma, un tip care a incercat sa imi afle numarul de telefon  m-a intrebat ce trebuie sa faca pentru a-i spune cum ma cheama.
Vreau sa plangi!
Dar am plans cand am aflat de Michael.

Splendid!

Reveind, eu am spus ca plang cand ma uit la CNN. E mai hardcore decat orice drama, tragedie ori serial cu ochi umezi. CNN ruleaza cel mai infricosator film, cea mai emotionanta poveste si prezinta cea mai dementa lume in care poti trai. In ficare zi, pe CNN se da live sinuciderea omenirii. O fi sunand patetic, dar mi se pare ingrozitor de trist.
Ideea e ca nici nu primesti doza de optimism, care sa te faca sa speri ca exista si lucruri frumoase. Esti mic, esti mic si sa iti intre bine in cap lucrul asta!

Cele mai imbecile stiri sunt alea care incep cu Statisticile arata ca.. Adica esti prezentat ca un 0.00001 dintr-o groaza de oameni; vointa ta este atat de miscorata, incat incremenesti in fata televizorului. Ding! Dong!Pauza publicitara si iti mai e varata in creier o carte a carei titlu incepe cu 10 pasi pentru a, 11 sfaturi pentru a deveni un om cu adevarat pentru societatea in care traiesti. WTF is this?…

Hai s-o luam altfel, conform statisticilor (haha), in lume sunt aproape un miliard de analfabeti…in lume sunt putin peste 21 de milioane de romani.
Atat de multi analfabeti, atat de putini romani.. sau?

Ghici ghicitoarea mea.

// e clar. de azi nu ma mai uit la CNN//

No comments yet

Lasă un răspuns

