Skip to content

Planuri transparente

Iunie 25, 2009

Faza e cam asa: acum cateva luni am dat peste contul lui de pe Flickr. Nu stiu ce fotografie m-a emotionat pana la butonul subscribe, da` ideea e ca l-am lasat sa se desfasoare in reader. Google cititor. Intre timp am aflat ca are o sotie, doi copii blonzi si un labrador. Are niste prieteni simpatici carora nu le stau bine ochii in cap, are simtul umorului, care se transmite si via fotografii, desi in licenta mea eu am ajuns la o alta concluzie.
Cred ca e un soi de art director fotografo-desenatoro-nu stiu ce. Parca avea o colaborare cu o revista la un moment dat sau era pentru politia comunitara? Nu mai stiu..

Faza e ca posteaza si multe porcarii pe net & tot la 2 saptamani imi zic ca il sterg, da` dupa aia mai pune cate o fotografie care ma unge pe suflet si ma face sa ma gandesc ca lucruri minunate se intampla si in tari unde oamenii au funny accents.
Ideea e in felul urmator, introul asta de mai sus de fapt vrea sa prezinte o fotografie, de pe contul lui, normal, fotografie care m-a facut sa ma gandesc toata ziua la planurile mele de viitor & la plicurile cu confirmari care au sosit de peste mari si tari.
Asa am ajuns ca in loc sa-mi scriu concluziile licentei sa-mi numar sticlutele din baie si sa repar clanta aia stricata de mai bine de 5 zile.

Uite-o:

from under

pic by Laser Bread

2 comentarii leave one →
  1. Iunie 25, 2009 3:38 pm

    toti o sa trebuiasca sa ne numaram sticlutele intr-o buna zi, draga carmen :)) ..cu sau fara cont pe flickr // :*

  2. Iunie 25, 2009 4:23 pm

    atata timp cat nu suntem nevoiti sa le spargem, mie-mi convine :*

Lasă un răspuns

