Skip to content

FCRP dance

Iunie 19, 2009

S-a cam terminat facultatea. Ieri am avut balul si asa mai departe.. Se prea poate ca o sa scriu ceva despre asta, dar nu acum. Uite un filmulet de la Marriott.

Nee..n-a fost de la noi, desi ar fi fost fain sa se fi intamplat asa ceva.

6 comentarii leave one →
  1. Iunie 19, 2009 2:41 pm

    Hai ca si noi am dansat cam asa..😀

  2. alex permalink
    Iunie 19, 2009 4:14 pm

    Am dansat si pe melodia asta, dar la cat de tarziu ai venit tu…😛

  3. Iunie 19, 2009 4:17 pm

    ha ha, lasa ca s-a dansat si pe Asia – Inima-mea-something. am recuperat pe parcurs😛

  4. alex permalink
    Iunie 19, 2009 6:04 pm

    ah, am plecat prea devreme :))

  5. sweetsocks permalink
    Iunie 20, 2009 7:09 am

    :)) ai gasit si tu filmuletul cu pantalonii aurii.. cat de tare..

    dupa Flash Mob`ul din Weeds si eu am dat peste fragmentul asta.

    Suuuuuuuuupertareeeee..

  6. Iunie 20, 2009 7:31 am

    ..um.. sa stii ca si eu am pantaloni de aia, atata doar ca nu sunt din aur🙂

Lasă un răspuns

