Skip to content

aaah ><

Iunie 8, 2009

In urma cu vreo trei ani cineva mi-a spus I would frenchkiss your eyes. Mi s-a parut dragut cumva, un compliment mai neortodox, da` totusi ceva nerealizabil.  Oh well, oh well, oh well:

Antoni_2

via

3 comentarii leave one →
  1. raluca permalink
    Iunie 8, 2009 9:55 am

    Neah, cu ochiu’ închis, ma..Aşa nici nu cred că poţi să-l ţii deschis, „muşcă”

  2. oaltaadresa permalink*
    Iunie 8, 2009 10:01 am

    Nu musca prea tare daca ala care saruta a mancat niste chipsi sarati inainte😛 sper sa nu fi facut asta.
    & nu trebuie sa fie neaparat cu ochii inchisi, I like butterfly kisses too 🙂

  3. Iunie 10, 2009 9:45 am

    aaaaaaaaaaaaaaa :O :O :O

Lasă un răspuns

