Skip to content

Branding Romania si asa mai departe

Mai 22, 2009

In ultima vreme am auzit o gramada de intrebari legate de tema asta: Cum vrei sa arate tara ta?, Cum vrei sa traiesti in ea?, Ce vrei sa-ti dea Guvernul? mura-n gura sau nu. Ce vrei sa insemne brandul Romania in spatiul international? Bucurestiul virtual vs Bucurestiul analog. Sibiu. Salam de Sibiu.
Bai, dintre toate proiectele pe care le-am vazut in ultimele saptamani, asta mi-a placut cel mai mult, e cel mai frumos construit.
Am completat chestionarul, m-am tot gandit ce inseamna pentru mine Romania – branding de natiune, branding de tara. Branding. Am citit si doua carti pe tema asta ca sa inteleg cum vine kestia, o carte de la noi si o carte de Wally Olins, da..clasic, I know. Dupa cateva raspunsuri cu iz de patriotism am gasit si o directie (via UK) interesanta de abordare a problemei.
Pot sa vreau Romania si asa?

v men skins actorsv men skins actors

Astia sunt actori din noua serie Skins. Foto by Kai Z Feng.

6 comentarii leave one →
  1. cumvreiromania permalink
    Mai 22, 2009 8:00 am

    Poţi, poţi, Carmen, numai convinge-i pe ultimii doi să facă schimb de locuri🙂

    Mulţumim mult!

  2. oaltaadresa permalink*
    Mai 22, 2009 8:17 am

    aaaah, abordarile astea politically correct! pai de fapt trebuie sa-l convingem pe ala in albastru sa treaca in stanga, si ceilalti doi sa se roteasca putin😛
    bine ca nu sunt imbracati in verde, alb si rosu😛

  3. Mai 22, 2009 9:05 am

    eu zic ca poti avea tot ce vrei tu🙂
    si ca ne coloram Romania cum vrem noi, ca-i a noastra
    asa cum e ea

  4. oaltaadresa permalink*
    Mai 23, 2009 9:05 am

    tot ce vrei indeed. doua commenturi mai sus faceam putin misto colorat, da` s-a intors karma ironica. ieri in control barmanul m-a rugat sa nu ii mai dau forinti in loc de lei. si nici macar n-o facusem intentionat.. moneda de 20 de forinti seamana foarte mult cu cea de 50 de bani..
    oare asa fac si aia care zic hello budapest direct de pe scena de la romexpo?

  5. raluca permalink
    Mai 25, 2009 10:38 am

    Hahahaa
    Ar trebui să ne imprimăm tricouri cu coordonată geografică şi să le purtăm la concerte!
    În plus, mi-am făcut un obicei de a menţiona tuturor străinilor că de Bucharest vorbim în cazul României

    Iar poza e foaaarte faină, deşi mă duce puţin cu gândul la Mariah Carey după mimica foarte implicată în actul artistic🙂

  6. oaltaadresa permalink*
    Mai 25, 2009 7:48 pm

    Cred ca ar trebui sa le dam un atlas in format audio ;)) ca sa se prinda si ei cum si unde e Bucurestiul.

Lasă un răspuns

