Skip to content

Sunt magar, dar ma rusinez

Aprilie 19, 2009

Pentru ca cine se trezeste tarziu, bilete de tren nu mai prinde, am venit singura din Bucuresti pana in The Rather Roomy Rural Community la clasa a 2-a. Yes!

13 ore de stat in fund, cu picioarele pe bagaje si mainile-n cap.

Ora 4, atipesc. Simt o mana pe piciorul stang Domnisoara, ai un cutit?

Ce?

Ai un cutit?

Nu prea.

Atipesc la loc. Processing, processing. Ce, ba?

Ma trezesc de tot, ma uit in jur si-l vad pe unu` cum musca dintr-un salam pe care-l avea in mana stanga. In mana dreapta avea o paine alba, pufoasa, pufoasaaaaa, in poale un ziar si langa o bere la 2 L. Nu prea-mi venea nici sa cred asa ca am inchis ochii la loc.

Omu` vorbea cu gura plina Ce bine ca nu ma vede domnisoara, ce bine ca doarme, ca mie mi-e rusine de fete.

10 comentarii leave one →
  1. Marius permalink
    Aprilie 25, 2009 1:09 pm

    hey, wazzup? Cum fu la Maramu’?🙂 Voiam sa-ti zic ca mi-au placut f mult posturile tale, foarte colorate si „suculente”.. De fapt ti-am citit (si pe alocuri ascultat) tot blogul dintr-o bucata, ceea ce m-a lasat cu parerea de rau ca nu ai scris mai mult. So, keep those fingers busy😉

    bye!

  2. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 25, 2009 3:06 pm

    `ello, am fost in vecini de Maramures, da` a fost fain. Da-mi si tu link spre blogul tau, daca ai unul.

    • Marius permalink
      Aprilie 25, 2009 6:38 pm

      Sorry, sunt genul de persoana care n-are timp nici sa traga apa (ok, exagerez🙂 ) so, no blog. Anyway, astept sa povestesti cum e pe-acolo.. adica stiu cum e din carti, dar e mult mai interesanta o relatare din „real life” Poze n-ai facut?🙂

  3. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 27, 2009 9:07 am

    de asta imi era frica..

  4. Aprilie 27, 2009 5:33 pm

    Of Doamne, cunosc sentimentul. Presupun ca la Satu Mare ai fost?
    Doar spre Sighet mai ii la fel de rau! 13 ore din viata de 2 ori pe an (de sarbatori evident), ffs!

  5. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 27, 2009 9:29 pm

    Da, in Satu Mare. Mai, nu e atat de oribil sa calatoresti la vagonul de dormit, de exemplu. Esti tu, inca o persoana si o chiuveta. Ce poate sa fie mai fain decat sa calatoresti cu o chiuveta? Partea proasta e ca unii imbecili au impresia ca e un wc mai interesant.
    Ha deci..suntem vecine🙂

  6. sweetsocks permalink
    Aprilie 28, 2009 11:34 am

    13? Are you a superhero? Eu innebunesc dupa 4! :))))

  7. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 28, 2009 11:41 am

    Pai de la un anumit moment iti amorteste orice impuls de nemultumire..

  8. mmobsy permalink
    Aprilie 28, 2009 7:41 pm

    pai cam e! are si cutite ascunse :))

  9. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 28, 2009 8:00 pm

    briceag pentru domnisoare chiar😉

Lasă un răspuns

