Skip to content

noi reguli de punctuatie

Aprilie 14, 2009

Sora`mea e studenta la Medicina, dar cred ca ti-am mai spus asta. Ieri a dat examen la Igiena. Ca sa ma pregateasca pentru ceea ce e mai rau, imi mai povesteste cam cum gandesc viitorii medici (nu toti..sper).

So, un baiat in halat alb a trebuit sa explice cum arata un peste proaspat. Proaspat mort.

..are ochii bulbucati..solzii luciosi, iar fundul pestelui este un punct.

Spune definitia punctului.

?

A cam picat. Sper ca la chirurgie se descurca mai bine.

In rest, totul e bine si frumos mai ales ca se zvoneste ca Radiohead o sa cante in august la noi.

6 comentarii leave one →
  1. bear_grin permalink
    Aprilie 15, 2009 7:50 am

    Oricum mergem dupa ei prin europa. poate praga?🙂

  2. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 15, 2009 10:23 am

    Praga sa fie!

  3. Alexandru permalink
    Aprilie 24, 2009 1:29 pm

    De unde zvonul cu Radiohead?

  4. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 25, 2009 11:35 am

    via vocea internetului punct ro

  5. raluca permalink
    Aprilie 27, 2009 8:52 pm

    Punctul nu era urma lăsată de vârful unui creion bine ascuţit atunci când întâlneşte hârtia?😀 Parcă aşa ziceam la geometrie.

  6. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 27, 2009 9:43 pm

    nu toti am invatat aceeasi geometrie😛

Lasă un răspuns

