Skip to content

Never when it was happening

Aprilie 12, 2009

Acum cateva saptamani am citit un interviu luat sociologului Slavoj Zizek; prima intrebare:
When were you happiest?
A few times when I looked forward to a happy moment or remembered it – never when it was happening.

Dupa cateva zile, pe desktop mi-am pus o fotografie care-mi arata It`s beautiful here. Prin casa mi-am pus stickere you are here now so enjoy.(nu, nu am facut asta :P)

Am vazut un status de yahoo this is not me and this is not happening. Pai sa stii ca nu. Nu prea ne mai bucuram de prezent, ci mereu proiectam fericirea si bucuria in viitor de parca n-am fi in stare s-o traim acum.

Cand eram in a XII-a, un amic de-al meu s-a mutat in Londra. Dupa catva timp l-am intrebat cum e acolo, daca si-a facut prieteni, daca a cunoscut vreo domnisoara draguta. Mi-a spus ca si daca ar fi cunoscut o domnisoara draguta lucrurile nu functioneaza ca intr-un oras mic. Nu poti sa vezi o domnisoara, sa-ti placa de ea, sa flirtezi si intr-un final fericit poate sa o scoti la o cafea sau afara din casa a doua zi de dimineata. E pe fastforward, tac pac. Timpul lor nu se intinde ca al nostru, Carmen. Nu se intinde ca o guma de mestecat.

Multi oameni pe care ii stiu au mereu un plan, un program, se grabesc, au intaniri fix dupa intalnirea asta, beau cafeaua cu inghitituri mari.. Vorbesc repede, sunt incruntati si de multe ori imi dau impresia ca incearca sa-mi vanda ceva. Uneori cred ca deja de la primul sarut ei se gandesc la prima cearta.

Pe la 4-5 ani am invatat sa citesc. Scrisorile de dragoste pe care si le trimiteau parintii mei in studentie au fost suficient de motivante. Nu prea intelegeam mare lucru oricum.. Am avut mult material didactic, si-au scris cativa ani. Intr-un final m-a prins bunica si a incercat sa-mi explice ca tata i-a facut curte mamei multa vreme pana cand ei au ajuns sa se iubeasca si sa se casatoreasca. Si a face curte a cam disarut, nu-i duc neaparat dorul, insa uneori ametesti mai frumos daca bei un pahar de vin inghititura cu inghititura.

Atunci nu prea intelegeam cum vine povestea asta asa ca am intrebat-o pe bunica mea: Buni, dar daca tati i-a facut curte lu` mami, noi de ce locuim la bloc?

No comments yet

Lasă un răspuns

