Skip to content

Tu esti, ba tu

Aprilie 3, 2009

Acum cateva zile am primit o leapsa de la Andreea.

– mai întâi, click aici. Îți va aparea un articol la întâmplare de pe Wikipedia. Acesta este numele trupei tale.
– click aici pentru a ajunge pe o pagină cu citate. Ultimele 4-5 cuvinte din ultimul citat reprezintă numele primului tău album.
– click aici pentru fotografii la întâmplare de pe Flickr. A treia este imaginea discului.

* Pune-le laolaltă cu un soft de editare foto.

Pentru ca majoritatea salivam dupa coincidente, povesti cu super eroi si ciocolata am apasat butoanele colorate & uite ce mi-a generat maretul Internet:

leapsa-muzicala

* ZGS = Zimbabwe Geological Survey

6 comentarii leave one →
  1. Aprilie 3, 2009 1:43 pm

    ti-a iesit f misto

  2. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 3, 2009 3:32 pm

    🙂 da, iar albumele foto cu fetita asta de pe flickr sunt splendide .

  3. Bear_grin permalink
    Aprilie 4, 2009 12:30 am

    Si mie mi-a iesit haios dar nu pot pune poza la comment🙂

  4. alex permalink
    Aprilie 4, 2009 12:40 am

    http://www.alexcreanga.blogspot.com – cam asta a iesit

  5. Bear_grin permalink
    Aprilie 4, 2009 12:49 am

    http://img153.imageshack.us/img153/8127/rovenky.jpg🙂 (facem concurs?)

  6. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 4, 2009 2:41 pm

    Concurs, concurs, ce concurs?
    Ba, da` ne-a iesit bine ghicitoarea Internetului.
    „Feel the sun from both sides” e pe filmul tau, Alex

    @Bear_grin: Nu stiu daca tie ti s-a potrivit, da` a iesit ceva simpatic.

Lasă un răspuns

