Skip to content

Miau

Martie 22, 2009

Bai, acum un an o prietena mi-a povestit despre un caine care se numeste Minunea. Prin fata blocului am mai auzit oameni care-si striga cainii Leidi, Suzi, Titi, i! Cunosc un singur om care si-a botezat animalul Agamemnon, da` asta pentru ca il enervase.

Nu inteleg cum poate un Mugurel  sa-si boteze cainele Leidi dupa ce a cunoscut ce inseamna sa porti un nume unsexy.

Azi mi-a scris un amic ca tocmai si-a convins pisica sa-si aleaga un nume.

In pana de idei, fiti atenti la urmatoarea metoda de a-ti boteza animalul cu tot cu acordul lui. Se ia animalul, se pune pe raftul de sus din biblioteca si se lasa acolo pana cand, pe langa bibelouri, mileuri… darama si o carte.  Ala e numele pe care animalul doreste sa-l poarte.

Pisica amicului meu se numeste Zola. Cred ca e un nume ok pentru o pisica. Daca puneti animalul pe raftul cu rusi, puteti sa reluati botezul.

2 comentarii leave one →
  1. Martie 31, 2009 10:13 pm

    diminutivul la „minunea” e „mini” :))

  2. oaltaadresa permalink*
    Aprilie 1, 2009 7:04 pm

    de asta imi era frica

Lasă un răspuns

