Skip to content

Hm?

Martie 9, 2009

De dimineata am cautat perle/bilute/granule de polistiren. Bricostore n-are asa ceva. Cora nu raspunde la telefon. Carrefour iti pune muzica noise cand esti pe hold ca sa fie sigur ca nu suni si a doua oara.

La Metro nu e musai sa vorbesti articulat ca sa lucrezi la call center-ul intern. Am jucat telefonul fara fir cu vreo 5 persoane. Prima data m-au fraierit si mi-au spus ca-mi fac legatura cu nu stiu ce raion dupa care au inchis. Am sunat din nou si am intrebat-o politicos pe domnisoara daca poate sa-mi refaca legatura; mi-a raspuns Mhm. Atat, ha! Intr-un final am vorbit cu un domn care mi-a spus ca nu stie ce e aia, da` are placi de polistiren la 300 si 400. 300 si 400 ce? Lei. Lei noi? Vechi. Adica 300.000 lei vechi? Mhm. Aha, pai multumesc, la revedere.

La Ikea ar fi fost mult mai usor sa ma puna sa tastez codul numeric personal, oricum sigur era o combinatie de cifre mai scurta decat cea pe care a trebui sa o tastez ca sa ajung sa vorbesc cu Roxana. M-au intrebat de limba, rasa, gen, si zodie pana cand mi-am cam pierdut rabdarea. Imi venea si mie sa-i intreb de matusi, frati si vecini.

Robotii de la telefon mi-au pus muzica buna pentru un masaj thailandez. Ma gandesc ca era mult mai simplu sa ma intrebe cam ce as vrea sa ascult cat timp astept la telefon.

Buna ziua, pentru rezumatul ultimului episod din Tanar si Nelinistit, apasati tasta 1, pentru ultimul episod din Grey`s Anatomy apasati tasta 2, pentru a juca FAZAN apasati tasta 3, pentru astrograma completa apasati 4…

6 comentarii leave one →
  1. Martie 13, 2009 8:15 pm

    la cora nu raspunde niciodata nimeni.

  2. oaltaadresa permalink*
    Martie 14, 2009 10:02 am

    cora nu-i niciodata acasa

  3. edu permalink
    Martie 16, 2009 11:41 am

    si ai gasit granule? asta cautam si eu cand am dat peste blogul tau.

    asta e un blog nu?

  4. Martie 16, 2009 5:34 pm

    deocamdata nu am gasit..daca iti raspund cei de la cora si spun ca au granule de polistiren, trimite-mi un mail

  5. edu permalink
    Martie 17, 2009 11:49 am

    Vorbeam cu o colega care face pufuri (fotolii umplute cu granule de polistiren) si se pare ca daca gasesti o fabrica de polistiren, poti lua de acolo granule din-astea. De la rebuturi cum ar veni. Gasesti pe google fabricile din Bucuresti – sau de unde esti -.

    La cora am inteles ca erau vreo 200,000 lei/punga acum vreo 4 ani, ultima oara cand a cumparat ea de acolo dar, in functie de ce trebuinte ai, s-ar putea sa fie cam scumpe.

    Daca gasesc o sursa iti zic si tie.

    O zi faina !

    Edu.

  6. oaltaadresa permalink*
    Martie 17, 2009 11:53 am

    Multumesc mult🙂

Lasă un răspuns

