Skip to content

Overheard in my room #2

Martie 4, 2009

Imi place ca din cand in cand, la cafeaua de dimineata sa vorbesc cu sora`mea despre fostii nostri iubiti. Daca am ramas fara lapte, majoritatea iubitilor imi par niste cadouri postmortem de la Darwin, niste caricaturi cu cate un bling bling la gat pe care scrie From Darwin with love, ah yeah!

Si ea a avut niste maimutoi de iubiti prin liceu, da` prefera sa le zica altfel. Tot maimutoi raman in arhiva sentimentala, ha!

Azi, dupa ce am rememorat cateva piese de rezistenta din istoria noastra sentimentala,  ne intrebam oare ce mai poate sa urmeze. Replica a venit de la un personaj din Micul dejun al campionilor [Kurt Vonnegut]; sigur ca omul avea cu totul alte motive pentru care a raspuns in felul asta:

Cand era batran, batran de tot, Trout a fost intrebat de doctorul Thor Lembrig, secretar general al Natiunilor Unite, daca se temea de viitor. Iata ce a raspuns el:

– Domnule secretar general, trecutul ma face sa ma cac pe mine de frica, nu viitorul.

MGMT – The youth


No comments yet

Lasă un răspuns

