Skip to content

pantera roz #92

Februarie 26, 2009

De curand am descoperit ca e o statie a lui 92 fix in spatele blocului. Asta inseamna ca nu mai sunt nevoita sa iau metroul sau vreun autobuz. No more baltoace, noroi pocit pe glezne si baie de multime pe muzica lui kiss fm.

92 e un troleibuz cu care ajung pana la Universitate. Inainte nu prea luam troleibuzurile pentru ca mi s-a intamplat de cateva ori sa raman blocata inauntru, imbratisand o shaorma cu usturoi [care nu era a mea] si sa-mi doresc sa se deschida usile si sa cobor dracului.

In fine, partea draguta e ca de fiecare data am parte de o simulare uscata de furtuna. La fiecare viraj, troleibuzul tuna si mormaie de parca afara ploua torential, iar din cand in cand cablurile mai scot niste luminite obosite. Troleibuzul asta ma face sa ma simt ca pantera roz.

Maine o sa iau 92-ul, dar si o umbrela. Vreau ca lucrurile sa para cat mai reale.

No comments yet

Lasă un răspuns

