Skip to content

na poftim niste vitamine muzicale

Februarie 10, 2009

imi place din ce in ce mai mult soarele asta cu dinti. pielea se coloreaza frumos, devine mai proaspata si mai roz. ochii mai verzi si mai mari. de ce, bunicuto?

planurile se proiecteaza in afara casei, sesiunea is so 5 min. ago. iesim. hai. hai. hai. afara. afara. acum. unde -> unde <- nu stiu. acum. aaa daaaa!

parca toate propozitiile sunt pe pozitiv. am renuntat sa incep cu nu, nu? folosim mai multi de a si mai putine semne de punctuatie. [a fost saptamana trecuta ziua lui punct-si-virgula, cheers!]

geamurile se tin larg deschise. cafeaua de dimineata trebuie sa faca aburi. ma culc din ce in ce mai devreme si ma trezesc pe la 8 dimineata ca sa ma bucur de soare. m-am impacat cu starile tristache sau s-au dus dracului.

impartim obsesii: na poftim una bucata, na poftim si tie alta la schimb. punem de una colectiva? pentru ca singuratatea e facuta pentru frig, temperaturile pe plus se consuma in grup. am energie suficienta incat sa impartasesc si obsesiile altor oameni. va rog.

prima e a mea, deoarece despre obsesii muzicale e vorba [in postul asta], urmatoarea[vitamina muzicala] nu e a mea, da` ascultati-o ca si cum ar fi.

One Little Plane – Lotus Flower

si..imi place mult Until

Battles – Atlas

11 comentarii leave one →
  1. Februarie 11, 2009 2:04 pm

    topesc eu gheata.
    Travis – Flowers in the window

  2. Februarie 11, 2009 3:01 pm

  3. oaltaadresa permalink*
    Februarie 12, 2009 8:32 am

    @ Alex: Travis imi aduce aminte de liceu. E faina piesa Flowers in the window
    @ Weid Fishes🙂 http://www.youtube.com/watch?v=X5bU4R7UqMQ

  4. oaltaadresa permalink*
    Februarie 12, 2009 4:36 pm

    cine esti tu, eu? uite inca o piesa http://www.youtube.com/watch?v=WENbSzxijDw

  5. oaltaadresa permalink*
    Februarie 13, 2009 9:25 am

    la schimb: http://www.youtube.com/watch?v=JkEwk7wZVV8

  6. Februarie 14, 2009 3:49 am

    sa fie sticla de vin, dimineata, habar n-am. poate e doar faina.

  7. portisha permalink
    Februarie 14, 2009 7:29 am

    Pot si eu?

  8. oaltaadresa permalink*
    Februarie 14, 2009 9:24 am

    eu, hai sa-ti gasim un nume, ce zici? Sunt foarte faine piesele. Se potrivesc cu dimineata asta din nord-vestul Romaniei, unde e zapada, frig si miroase a kurtos colaci.

    portisa, welcome to this..hai sa-i zicem Tetris muzical

    M-am uitat ieri la un documentar despre Jim Morrison asa ca de dimineata am ascultat riders on the storm: http://www.youtube.com/watch?v=_-2TNXqEP-Y

    Da` dupa merge si piesa asta http://www.youtube.com/watch?v=uYB2Mqs24ss

  9. Februarie 14, 2009 11:22 am

    No, nu e vara dar… mai am vin in loc de cafea in this afternoon.

    E important cum ma cheama?

Lasă un răspuns

