Skip to content

smile part 2 /// come

Ianuarie 29, 2009

///: ‘neata
eu: ola
///: vroiam sa-ti dau o poza
///: ca sa nu mai zici ca sunt toti tristi

radioheadzambareti

5 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 29, 2009 10:28 am

    Yes… you may go!🙂

    Îmi place poza… m-a făcut să zâmbesc. Mulţumesc!

  2. Ianuarie 29, 2009 10:29 am

    Yes… you may go!🙂

    Îmi place poza… m-a făcut să zâmbesc. Mulţumesc!

  3. oaltaadresa permalink*
    Ianuarie 29, 2009 10:31 am

    🙂 glad

  4. moi permalink
    Ianuarie 30, 2009 10:31 am

    Mersi

  5. Februarie 1, 2009 3:37 pm

    Ioi, faina-i poza asta! Radiohead forever!

Lasă un răspuns

