Skip to content

smile

Ianuarie 28, 2009

E foarte ceata, foarte urat, foarte toata lumea vorbeste despre vreme zici ca ne-am bea ceaiul la ora cinci si am purta carouri.

Aceleasi incruntari, aceleasi inflexiuni in voce. Pff..ultimele zile, saptamani, mi-au parut un mare si gras deja vu. Poate si muzica are vreo vina. Am ramas blocata pe cateva piese pe care le ascult, le ascult, le ascult si numai nu ma satur, dom`le.

De la povestea asta mi-a palit tot zambetul, dar vreau sa cred ca e si de la oamenii care-mi canta in urechi si pe sub piele. Am cautat azi cateva fotografii cu ei, artistii si..bai..sunt toti incruntati, suparati, profunzi. Cum sa zambesti daca aia care lalala o sa ajunga sa aiba niste riduri de expresie mai horror decat are Keith Richards.

posterulllllll

No comments yet

Lasă un răspuns

