Skip to content

pronto pentru barbati

Ianuarie 21, 2009

eu:aooleu
eu: ce m-am speriat, dom`le
E: de ce te-ai speriat?
eu: bai, mai devreme m-am dus in camara
eu: era lumina aprinsa
eu: si
eu: mirosea a barbat
eu: a barbat, fratie
eu: o chem pe sora-mea
eu: babu, hai in camara, e lumina aprinsa si miroase a barbat
eu: s-a speriat
eu: s-a bagat in camara and guess what
E: hahaha
E: cum naiba sa miroase a barbat?
eu: ea de fapt stersese praful cu pronto
eu: care mai nou miroase a barbat, dar nu in sensul ala atragator si arr arr & nici neaparat urat
E: pronto? hahaha
E: : sa-mi dau si eu cu el
eu: cred ca mi s-a virusat memoria olfactiva

One Comment leave one →
  1. Ianuarie 21, 2009 12:40 pm

    o fi din lemn barbatii si cand mint le creste nasul

Lasă un răspuns

