Skip to content

Biletele la control

Ianuarie 6, 2009

14 ore de drum cu trenul, de data asta cu turturi la geam si cu un bibelou ciobit pe masuta. Nu prea imi place felul in care oamenii socializeaza in tren. Au o lejeritate mult prea brutala, e o apropiere fortata in primul rand de spatiu, iar restul parca e indesat de la sine. Acum 3 drumuri m-am trezit ca o doamna de 50 e ani, care imi povestea cum sta treaba cand nasti prin cezariana, si-a ridicat tricoul si mi-a aratat operatia. Aveam si eu o apendicita la schimb, da` parca mi-a venit sa ma intorc pe partea cealalta si sa ma gandesc ca asa ceva nu s-a intamplat de fapt.

Pentru ca in tren nu se fumeaza, complicitatea unei tigari fumate pe fuga la baie cu cineva care sta de sase e un preludiu pentru o prietenie pe viata. Cel putin asta e senzatia pe care mi-o da cateodata. Azi dimineata am aflat ca de sase nu se mai foloseste, acum infractorii urla petre.. ehee

In tren toti oamenii traiesc coincidente dupa coincidente si daca nu exista asa ceva, ei sigur le inventeaza de dragul drumului. Pe sistemul, toti ne tragem din Adam si Eva, cu totii avem o ruda comuna sau cel putin un vecin comun cu care ne-am dus in tabara.

De fiecare data incerc sa ma izolez de vecinii de compartiment pentru ca nu-mi place sa povestesc despre vreme, pretul carnii si retete de guyas. Traseul meu e precis : asez bagajele, flutur batista celor care m-au condus pe peron, scot ipod-ul si o carte. Exista un singur moment de slabiciune de care profita majoritatea: cand vine controlorul si cere biletele.

No comments yet

Lasă un răspuns

