Skip to content

RUN

Ianuarie 3, 2009

Intr-un mod ciudat, febra planurilor pentru 2009 nu m-a atins in niciun fel. Nu m-am incruntat pe o idee, pe o promisiune sau pe un plan maret..poate pentru ca revelionul asta a fost un fel de afterparty pentru mine. Abia acum incep sa ma dezmortesc si sa ma adun pentru the next stop.

Incep sa imi strang lucrurile in geamantanul mare cat o burta de balena si imi dau seama ca fiecare lucru pe care il am e legat intr-un fel sau altul de cate un om. Imi aduc aminte de tot felul de replici, de povesti si filme colective. Nu-mi vine sa sun pe nimeni si sa spun Ba, iti aduci aminte de bluza mea neagra de mim? O aveam pe mine atunci cand ai venit la mine si ne-am lasat inghitite de canapea in timp ce ne uitam la Tanar si nelinistit. Fiecare lucru imi aduce aminte de cineva. Uneori cred ca e obositor sa-ti furnice povestile pe sira spinarii atunci cand vrei sa nu iti aduci aminte de nimic

In ianuarie nu vreau sa-mi aduc aminte de nimeni altcineva in afara de mine.

run

No comments yet

Lasă un răspuns

