Skip to content

plan zero

Decembrie 26, 2008

In perioada asta toata lumea pe care o stiu are un plan. Daca eu n-am niciunul, sigur pot sa-mi aleg din planurile celorlalti. Pot sa decupez din viata lor agitata si sa fac parte din ea.

E ca un joc pe calculator. Strategii. Echipe. Culori. 3. 2. 1. Hai!

In ultima vreme am cam renuntat la orice plan, chiar si la cel de revelion. Mi-am rezolvat kestia cu o simpla discutie care s-a incheiat cu o amenintare O sa fie cum vrei tu, sa stii!

Cred ca e mai ok fara vreo strategie, fara vreun scenariu cu George Michael in fundal. Daca te setezi pe un film perfect ai toate sansele sa iti zici inainte de doispe noaptea 7. 6. 5.. Daca am platit, atunci ne distram pana la capat.
zero!

Fara nicio legatura cu cele de mai sus, piesa asta e foarte faina.

No comments yet

Lasă un răspuns

