Skip to content

15

Decembrie 21, 2008

15 ore, 15 ore de mers cu fuckin` trenul cfr-ului vietii. vreo doua ore am avut impresia ca eu calatoresc in sens invers pe un fel de traseu al timpului, insa downtown lucrurile se intamplau chiar si fara mine.

ieri s-a dereglat un fel de mecanism care anticipeaza cutremure, ploaie, ninsoare, lucrui urate. asteptam sa ma doara locul unde mai demult aveam un apendice, sa imi clipeasca haotic un ochi, sa ma manance palma stanga si sa stranut de 11 ori consecutiv. nimic. am dormit 15 ore in patul statului pe care l-am platit cu niste cupoane tot via stat.

da` vestea aia pe care o asteptam de cateva zile a venit just like that, fara vreo criza de bila. la marele fix. fix pe piesa asta.

ce bine ca am ajuns acasa

..dupa cred ca merge si 15 step, asta daca va plac coincidentele ieftinache.

No comments yet

Lasă un răspuns

