Skip to content

prietenii mei 2.0

Noiembrie 21, 2008

Cand te desparti de cineva, sa-l scoti din lista ta de friends de pe myspace e o dovada de curaj, oo, you name it.  Asta spun prietenii mei 2.0. Asta fac prietenii mei 2.0. Eu n-am reusit niciodata sa delete all the files si sa desfac circuitul. Sunt ca veteranul ala care isi scoate zilnic din dulapul din bucatarie sticla cu pamant din Vietnam si se automutileaza cu o pusca facuta din prorpiul deget. Bang Bang.

Dar postul asta nu e despre mine, ci despre ea:

i. C: can`t stop thinking
i. C: l-am scos de pe myspace
i. C: si acum primul e chuck norris

opa!

No comments yet

Lasă un răspuns

