Skip to content

<|:::<

Noiembrie 19, 2008

ziua de azi e ca senzatia pe care am avut-o cand am pus prima data rama in carlig. ffssssssccsshh ah! s-a miscat ceva. a crapat o pielita. a iesit un lichid galbui. am inchis ochii si am aruncat undita.

imi place mult sa simt firul intins. in momentul ala de tensiune faci o miscare brusca si gata. it`s all yours. trebuie sa faci miscarea, totusi. daca s-a intins prea tare firul si s-a rup, then pescuiesti cu plasa.

am uitat ce vroiam sa spun, de fapt. I share this song. m-am trezit cu ea in cap. se pare ca totul e sacadat in ultima vreme.

No comments yet

Lasă un răspuns

