Skip to content

experiment experiment experiment

Noiembrie 18, 2008

am ajuns la concluzia ca am o karma ironica. poate de asta fac glume proaste si imi sunt facute glume si mai imbecile. asa ca am hotarat sa fac un experiment. no viata sociala pentru o saptamana, incepand de maine. miercuri e o zi buna pentru marile inceputuri. e fix la mijloc.

asta inseamna ca n-o sa ies din casa intr-un mod programat/organizat/anuntat. o sa evit locurile unde oamenii socializeaza, o sa ascult numai muzica fara versuri pentru ca m-am saturat de tot felul de trimineri si sprancene ridicate.

iar de cand mi s-a spus ca fumez si fac pipi prea mult am hotarat sa ma las, asta pentru ca n-am avut nicio replica inteligenta.

a..si fara nicio legatura cu cele de mai sus..sunt oameni care intra pe blogul meu cauand:

1. noiembrie animat

2. siguranta

3. peak wc portocale

4. smecherie

5. au stranutat milf

6. ac de siguranta

7. stuck in the wrong job

8. sani mici

9. adresa interpol constanta

10. nu face pipi [pe intuneric ;)]

11. haine sani mici 2008

12. arghhh

13. monica anghel candidata

14. is life a bowl of cherries? [se prea poate/sa nu/stiu – nu neaparat in ordinea asta]

15. voices in my head

16. contorsioniste

17. brr

18. poze cu tipa din reclama kinder bueno

19. scris de mana pe web

20. maini frumoase

21. mmm

22. cum sa deschizi o usa cu acul de siguranta

23. de ce lucrez intr-o ceainarie

24. locuri de munca in armata romana

25 dinte instalator

26. jagermeister cu cafea [bai, daca stii vreo reteta share it, i love jagermeister]

No comments yet

Lasă un răspuns

