Skip to content

anii 70 all over again

Noiembrie 13, 2008

acum cativa ani matusa mea mi-a povestit cum repara biletele compostate si le refolosea: apa cu zahar + calcator = brand new&sweet

saptamana trecuta mi-am luat amenda. nu, nu stiu sa dau mita. am vrut sa le cumpar flori controloarelor, dar dupa aia mi-am dat seama ca treaba asta e din alt film. sunt paranoica. am ramas fara bilet. ce ne facem? ce ne facem?

apa cu zahar + placa de intins parul = control [not the club, not even the movie].  Totul a mers conform planului. Nu mi-am mai luat amenda. O sa repet povestea sau o sa-mi fac abonament.

then am ramas fara curent. opa! citit, nu. teve nu. internet nici macar..ce ne ramane de facut? pipi pe intuneric

sunt sigura ca daca as fi fost baiat as fi dat pe colac

acum nu am apa..

No comments yet

Lasă un răspuns

