Skip to content

caut o.a.m.e.n.i.

Noiembrie 7, 2008

so here is the thing: nu mai am bec in frigider. o fi inghetat sau s-a combinat cu ciupercile pe care le suspectez ca au mai mult de oferit.

nu mai am tigari de dimineata. e prea frig sa cobor ca sa-mi cumpar. din cauza asta am ajuns sa fumez tigari de foi cu aroma de vanilie, care au stat toata vara in soare. oribil.

de dimineata a venit politia, am crezut ca e baiatul care citeste curentul si l-am invitat inauntru de la primul buna ziua.

fara nicio legatura cu cele scrise mai sus..eu caut un om care stie sa deseneze mai bine decat mine si e dispus sa do some tricks for me.

No comments yet

Lasă un răspuns

