Skip to content

o cafea fara cofeina pentru baiatul cu sani

Octombrie 28, 2008

Insfarsit aflu si eu de ce am sanii mici: de la cafea. Am citit ca o echipa de cercetatori din Suedia a ajuns la concluzia ca daca bei in jur de 3 cesti de cafea pe zi poate ca o sa aungi sa ai sanii ca stafidele sau ceva in genul asta. Dar daca te lasi la timp poate ca mai ai o sansa sa scapi .

Daca e asa, atunci banuiesc ca barbatii care nu beau cafea au sani (mici si obraznici!).

7 comentarii leave one →
  1. perfismith permalink
    Octombrie 28, 2008 8:47 am

    enjoy your breast while it lasts

  2. Octombrie 31, 2008 9:44 am

    very very bad news….

  3. Octombrie 31, 2008 12:59 pm

    ah, deci mai am o sansa saca ma las de cafea! pfffiu….mi-ai luat o piatra de pe inima :))

  4. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 31, 2008 3:06 pm

    bea cafeaua cat e calda sau creste-ti sanii cat sunt mici.

  5. Noiembrie 7, 2008 1:03 am

    nişte porci insensibili, dom’le, nu-i credeţi, domniţelor!

    am descoperit o fisură în această imuabilă teorie: nu precizează pe nicăieri aspectul ceştilor – dimensiuni, culoare, materia primă din care sunt făcute – şi-n plus nu explică de ce e nevoie de musai 3 ceşti pe zi pentru a-ţi stafidi cu bună ştiinţă podoabele feminităţii personale

    aşadar, prea în doi sâ..mburi şi prea tendenţioasă axioma asta scandinavă

    ce ştiu eu, anul viitor pe vremea asta, s-or găsi unii care să ne spună că ceaiul verde îmbuteliat îţi face gleznele groase!

  6. oaltaadresa permalink*
    Noiembrie 7, 2008 5:13 pm

    eu m-am plictisit sa spun ca l-am mostenit pe tatal meu la partea cu sanii, teoria asta cu cafeaua era a fresh thing😛

  7. mihaitranca permalink
    Noiembrie 8, 2008 3:10 pm

    Auzi, logica mea îmi spune că titlul postului ar trebui să fie : „O cafea CU cofeină pentru băiatul cu sâni”.. Am i missing something?

Lasă un răspuns

