Skip to content

my little paranoia

Octombrie 26, 2008

Calculele matematice imi dau de multe ori cu minus fix la sfarsit de saptamana. So ieri noapte, woody allen&me ne gandeam ca jumatate de oras si-o trage cu cealalta jumatate de oras si numai noi stam ca tampitii acasa.

Tic tac ora 12 si sora-mea responsabila si devreme acasa n-a aparut.

hm..nasol..de mine. adorm.

Tic tac ora 1. sora-mea nu e acasa

nu pot sa dorm, ma duc la ea in camera, nimic. Ma uit la tv..a inceput campionatul de patinaj artistic?!! wtf?

tepeshopping. pun tv-ul pe mute.

nu pot sa dorm. ora 3. si mai nasol. sun.sun.sun.sms.sun

nimic

ora 4. sun. telefonul e inchis. opa. paranoia. e cineva la usa, atac de panica. sun Abonatul..

trezesc oameni, intreb de sora-mea. nu primesc nimic altceva decat un nu stiu rectal.

ora 5. o, da

la 6 adorm

la 8 ma trezesc. imi spal hainele. intru la sora-mea in camera. era acolo, dormea. pfiu

se trezeste ceau, de ce m-ai sunat la 3, 4 si 5 dimineata?

ca sa stiu de ce nu ai ajuns acasa

pai am venit pe la 12. am si vorbit, nu-ti amintesti?

nu. am intrat la tine in camera. nu erai

stii ca dorm cu plapuma pe cap

Fuck woody allen, let`s drink.

No comments yet

Lasă un răspuns

