Skip to content

Interpol – Evil

Octombrie 17, 2008

..azi m-am trezit cu piesa asta in cap.

12 comentarii leave one →
  1. perfismith permalink
    Octombrie 18, 2008 9:16 am

    dar azi, azi cu ce piesa te-ai trezit in cap ? e mai important azi.

  2. perfismith permalink
    Octombrie 18, 2008 10:05 am

    si aseara ?

  3. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 18, 2008 11:01 am

    din orice directie ai citi, azi tot azi ramane. e constant

  4. perfismith permalink
    Octombrie 18, 2008 11:57 am

    nu e nicio mangaiere in constanta.

    cred ca nici in mangalia

  5. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 18, 2008 1:07 pm

    asta pentru ca e blocata autostrada

  6. perfismith permalink
    Octombrie 19, 2008 8:25 am

    dar e inspiratie azi.
    nu gasesti ?

  7. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 19, 2008 10:37 am

    nu. duminica e ca o supa sleita..no inspiratie, no nothing..

  8. perfismith permalink
    Octombrie 21, 2008 3:10 pm

    ma, tu cu ce te ocupi ?

  9. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 23, 2008 9:56 am

    ma, dar ce importanta are? esti un angajator si promiti un colectiv prietenos si sanse reale de dezvoltare personala?

  10. perfismith permalink
    Octombrie 23, 2008 1:38 pm

    nu ma, sunt cea mai buna prietena a ta, sunt mama ta, sunt cura ta personala de slabire, sunt rata ta de la banca, sunt conversatia ta favorita… ratezi replica dupa replica, iar eu, mai ales intrebare dupa intrebare.

  11. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 24, 2008 12:28 pm

    pari cam trist..

  12. perfismith permalink
    Octombrie 27, 2008 10:10 am

    nu tre sa-ti para rau. mai bine ne intalnim sa iti iau o pereche frumoasa de pantofi. mi se evapora si mie tristetea, iar tu poate o dai de pomana cuiva apoi. stiu ca nu ai nevoie.

Lasă un răspuns

