Skip to content

Sub apa nu se deschid ochii

Octombrie 5, 2008

M-am intors in Bucuresti unde am ramas blocata in apartament. Ploua afara in hohote, iar eu sunt mult prea comoda incat sa ma gandesc ca as putea face orice azi. Sper totusi sa nu ploua si maine, dar daca asa vrea zeul Ploaie o sa-mi iau cizme si umbrela asortate si o sa ies din casa.

Am vorbit mai devreme cu un prieten care are o cofetarie. Mi-a spus ca azi n-o sa vina lumea sa manance prajituri. Azi ploua. Oamenii trebuie sa se obisnuiasca cu vremea de afara, insa daca maine o sa ploua la fel de tare oamenii o sa vina la el la cofetarie. Ne prindem cam greu; ne acomodam si mai greu.

Vremea asta e perfecta ca sa inveti sa inoti. O cascheta fosforescenta, o pereche de ocheari de broasca si o pereche de speedos. Pac! Iti chemi cativa prieteni care n-au frica de apa si va intreceti in miscari atente din Romana pana in Grozavesti.

Nu uitati : sub apa nu se deschid ochii si nici nu se repira.

15 comentarii leave one →
  1. sarea si piperul permalink
    Octombrie 5, 2008 9:58 am

    Sub apa nu se sta degeaba, nu se vorbeste fara rost, nu ploua, nu arde soarele,nu e galagie,nu se face politica, nu se fac greve, revolte, reclame, se aude muzica balenelor si se aluneca…si se aluneca….

  2. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 10:13 am

    scoate costumul de baie speedo din dulap. vin inundatiile. Data trecuta l-am vazut pe Tariceanu mancand ciorba cu sinistratii. Who is next? Mie mi-ar placea s-o vad pe candidata Monica Anghel mancand ciorba cu poporul, dar nu cred ca o primesc aia pentru ca nu se satura cu o farfurie, doua..she needs more, iar aia sunt cam pe minus. What about u?

  3. sunt smecher permalink
    Octombrie 5, 2008 10:20 am

    Speedos cu blana, ca e frig. Mie, daca mi-e pofta de prajituri, nu-mi pasa de ploaie, ma duc si infulec. Dar de obicei nu mi-e pofta. Cofetariile sunt so yesterday. Mi-ar placea sa ploua in continuu in campania asta, nu de alta, dar cum or sa mai dea becali si PSD-ul mici si bere la prostime? Voiam sa folosesc altceva in loc de prostime, incepe tot cu p, dar asta e blog de domnisoara, nu intram cu bocancii plini de noroi. Azi e una din zilele care ma face sa regret cu atat mai mult ca nu mi-am luat aparatori de roti la bicicleta, sau, cum se spune in popor, bicla.

  4. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 12:58 pm

    poate ca ar trebui sa te apuci de ciclism subacvatic cu balenele.de cand cu ploile poate pui de un record mondial.
    sau..sa te apuci de turism subacvatic. cumperi o caleasca trasa de caluti de mare

  5. Onuk permalink
    Octombrie 5, 2008 1:19 pm

    Exact la asta ma gandeam si eu azi.Lucrez intr-o ceainarie. Si ma gandeam ca azi nu vor fi prea multi cleianti, pt ca le e frica de ploaie..dar cu timpul, nevoiti sa iasa din casa vor veni cu mare drag la ceainarie, undei cald si bine🙂 Si sunt prajiturele de casa😀

    La teatrul ACT – Sala de lectura, daca vrei sa-mi faceti o vizita pe vreme ploioasa sau nu🙂

  6. eugens permalink
    Octombrie 5, 2008 1:23 pm

    se fumeaza? daca se fumeaza ma bag si eu.

  7. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 1:24 pm

    ceai!!! vreau ceai, dar vreau si animest azi de la 8 jumate..Inca nu stiu daca fac parte din categoria celor care se acomodeaza mai greu. Cert e ca deja imi caut un master intr-o tara fara ploi si temperaturi scazute sau macar o tara cu bauturi bune ca sa ma prind mai repede.

  8. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 1:25 pm

    bai eugen, nu te mai satura Dumnezeu de tigari!

  9. eugens permalink
    Octombrie 5, 2008 8:59 pm

    ha ha, asa e. e greu ma, greu cu tigarile astea. n-a mai zis nimic onuk, presupun ca nu se fumeaza in ceainarie acolo :-<

  10. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 9:01 pm

    se fumeaza doar trabuc electric. dzzzt!

  11. eugens permalink
    Octombrie 5, 2008 9:07 pm

    yuk, mi se pare foarte weird tigara electrica, shot-uri de nicotina nu stiu ce. oare ce gust o avea?

  12. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 9:11 pm

    gust de scrumiera

  13. eugens permalink
    Octombrie 5, 2008 9:12 pm

    eu speram mai degraba la ceva gen „gust de tigara buna” dar daca zici tu…

  14. oaltaadresa permalink*
    Octombrie 5, 2008 9:15 pm

    bai sigur nu au gust de parizer martinel sau koket, dar o fi ceva de capul lor

  15. perfismith permalink
    Octombrie 14, 2008 12:06 pm

    cu gatul unui baiat

Lasă un răspuns

