Skip to content

Life is just a bowl of cherries

Septembrie 26, 2008

Acasa e foarte frumos si bine. Soare, plimbari prin parc, carti, clatite..[nu neaparat in ordinea asta].

In dimineata asta, in timp ce imi beam cafeaua cu lapte a sunat cineva la usa Era domnul de serviciu. M-am simtit atat de bine cand i-am spus ca mami e la serviciu si m-a incuiat in casa, iar eu nu am cheia si nu pot sa-i deschid usa.

And my name is 21 years old.

Azi am aflat si de ce spunem Sanatate sau Bless you cand cineva stranuta. In Evul Mediu se credea ca odata ce stranuti, sufletul iese din corp, iar in locul lui se instaleaza un spirit rau. Trebuie sa fii binecuvantat pentru ca sufletul tau curat sa reintre in corp.

And in secolul XVII, bacsisul se dadea inainte sa comanzi ceva. [Termenul tip e de origine scandinava]. In felul asta chelnerul era stimulat sa se miste mai cu talent cum ar veni.

No comments yet

Lasă un răspuns

