Skip to content

Cuvantul corect: Hî O Rî Rî O Rî

Septembrie 25, 2008

De cateva zile m-am intors acasa. E bine, foarte bine… Patul meu, cateodata insomnii si alte lucruri random. Pe la 1 am cautat ceva la tv. Am dat peste o emisiune pe antena gen suna-si-ghiceste-cuvantul-corect. In mod normal as fi dat next, insa prezentatoarea era o tipa grasa cu sanii mari, buze rosii, parul gen revelion caciulata ’87 (cu floare in par) si voce pitigaiata – all inclusive. WTF? Pentru asta am murit la revolutie?

Haideti sa facem o emisiune frumoasa impreuna. Dati-va drumul! Dati-va drumul! Sunati acum! Ghiciti cuvantul!

Alo! sunteti in direct! Spuneti cuvantul corect!

Gradina zoologica!

Bai, da. Ea era de la fucking gradina zoologica. And..in/pe emisiunea ei numai de dat drumul nu iti venea.

Anyways, m-am trezit cu piesa asta in cap. E veche si frumoasa, iar de fiecare data cand o ascult am impresia ca aud cai.

One Comment leave one →
  1. perfismith permalink
    Octombrie 14, 2008 12:08 pm

    deloc

Lasă un răspuns

