Skip to content

Cha cha cha!

Iulie 21, 2008

In dimineata asta mi-am baut cafeaua in gara. Muzica/legitimatie de studenta[fara cupoane!]/cafea cu lapte/cartea.

In momentele in care nu stiu ce decizii sa iau ma linisteste sa ma duc intr-un loc unde simt ca am atatea optiuni. Sunt o gramada de grupuri de oameni, as putea sa ma lipesc de oricare. Foarte bine as putea sa ma urc in primul tren si sa ma duc acolo unde vrea el. Sa fie asa cum vrea el sa fie, nu eu. Ba nu, nu am la mine sosete curate. O sa trec inainte pe acasa. O sa ud orhideea, o sa imi iau haine curate.. au cam trecut anii 60.

In fine, dupa prima tigara am ajuns la concluzia ca ar fi cazul sa aleg fie o destinatie mai nordica fie una mai la sud-est. Ce nespalati par oamenii astia. Au adus o chelnerita noua la cofferight. Are ochii albastri si zambeste frumos. Oare pe oamenii astia ii strange cineva in brate cand ajung la destinatie? Oriunde ma duc ma asteapta cineva care sa ma stranga in brate.

Acum vine pasajul din carte care m-a facut sa ma gandesc la el jumate din noapte. Pana si dimineata mi s-a parut la fel de genial. Long story short o tipa o vede pe o alta stand langa un scaun.Ghemuita.Trista. Se duce la ea, o mangaie pe spate. Simte ca e prea mult. O bate pe umar. Fair enough, mainile ei stau mai mult timp in aer decat pe spatele tipei triste. Oricum ele doua nu erau cine stie ce prietene. so..the first girl o bate pe spate pe tipa trista..tam! tam! tam!..nu stie ce sa ii spuna..si dintr-o data se trezeste batand ritmul de cha cha cha pe spatele tipei triste, care izbucneste in lacrimi 😀 [pana la al doilea refren sigur s-a oprit din plans]

E cel mai frumos lucru care se poate intampla. Oricum nimeni nu stie ce sa-i spuna unui om care plange. Ar trebui sa avem un cod: batem pe spate ritmul de cha cha cha in semn de empatie/ batem un ritm de samba atunci cand vrem sa-i spunem o gluma, dar nu stim cum s-o facem. O sa-mi vina in minte si alte ritmuri.

Revenind. Pana la urma am luat o hotarare in gara. Mi-am luat bilet. Maine plec. Cha cha cha!

No comments yet

Lasă un răspuns

