Skip to content

Primul post scris de mana

Iulie 14, 2008

6 comentarii leave one →
  1. Mishi permalink
    Iulie 14, 2008 4:35 pm

    OK, sa o folosesti pana te plictisesti, dar eu iar nu te aud la clandestino… de ce?

  2. Iulie 17, 2008 11:59 am

    felicitari pentru achizitie… s-ar pute sa aflam citeva detalii nu foarte tehnice si ceva impresii?….multumesc anticipat, lola

  3. oaltaadresa permalink*
    Iulie 17, 2008 2:03 pm

    primele impresii sunt destul de stangace..e ciudat sa nu te uiti la mana care deseneaza, ci la un ecran, insa sunt sigura ca o sa ma obisnuiesc cu asta..and btw it is a gift😀 Acum e randul tau; spune-mi despre lolafactory

  4. oaltaadresa permalink*
    Iulie 17, 2008 2:04 pm

    @ mishi : ai putintica rabdare

  5. Iulie 19, 2008 12:20 pm

    @oaltadresa… lola factory?… hmmm… fabrica mea de vise, locul in care sunt eu, cu bune si rele, unde prietenii viseaza cu mine, departe de lumea dezlantuita dar cu gindul la ea.
    Si nu in ultimul rind, locul in care impartasesc ceea ce, brusc, am realizat ca era in mine dintotdeauna.

  6. oaltaadresa permalink*
    Iulie 19, 2008 1:20 pm

    suna a coffeeshop. pot sa vin si eu?😀

Lasă un răspuns

