Skip to content

Leapsa de la Onuk

Ianuarie 12, 2008

Am dat cam tarziu peste leapsa asta (ce cuvant..), dar daca Onuk zice ca se mai pune..am sa iau cartea care se afla cel mai aproape de mine..am sa o rasfoiesc pana la pagina 123 si..

e o imagine🙂 ..din Inventia lui Hugo Cabret, un roman in cuvinte si imagini de Brian Selznick .

6939.jpg

Cam pe unde cred eu ca ar trebui sa fie a 5-a propozitie e desenata o flacara care iese dintr-un geam..4 randuri mai jos se afla un pervaz, hasurat cu un creion B3.

M-am gandit sa intorc pe dos numarul 123 -> 321 si sa incerc sa scriu de acolo cateva randuri:

Plasmuirea viselor

LUI HUGO NU-I PLACEA ca trebuia sa iasa din gara. Dar respira adanc si cobori catre marea retea a metroului, care strabatea subteranele orasului asemenea unor rauri ascunse.”

No comments yet

Lasă un răspuns

